Випуск № 2 (99) / 2025 | ||
ЕКОНОМІКА |
||
Vakulich Maria |
THEORETICAL AND METHODOLOGICAL POSTULATES OF THE ANALYSIS OF FACTORS INFLUENCING THE FORMATION OF THE INVESTMENT CLIMATE IN THE ECONOMY OF UKRAINE https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-1 |
|
Іванов Є.І. |
ПРОБЛЕМИ І ВИКЛИКИ ПРЕФЕРЕНЦІЙНОЇ ТОРГІВЛІ ДЕЯКОЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЮ ПРОДУКЦІЄЮ МІЖ УКРАЇНОЮ І ЄС https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-2 |
|
Кочетков В.М., |
АВІАТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА: ПОНЯТТЯ ТА СКЛАДОВІ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-3 |
|
Лавроненко Г.Г. |
ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА ТЕНДЕНЦІЇ ТОРГІВЛІ ЗАЛІЗОРУДНОЮ СИРОВИНОЮ УКРАЇНИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-4 |
|
Ліхота О.В. |
СВІТОВІ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-5 |
|
Мищишин О.Я., |
МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СТРУКТУР ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-6 |
|
Пшенична М.В., |
МЕТОДИКИ ОЦІНКИ СТУПЕНЯ ВПРОВАДЖЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КРАЇНАХ ЄС: ДОСВІД ІНТЕГРАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЕКОНОМІКИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-7 |
|
Шкуратов О.І., Гончар В.В. |
СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-8 |
|
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК |
||
Бодаковський В.Ю., |
РОЛЬ ІНФРАСТРУКТУРИ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ УКРАЇНИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-9 |
|
Писарчук О.В. |
ОЦІНКА ВПЛИВУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗВО НА ДЕРЖАВНЕ ФІНАНСУВАННЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ВИМІР https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-10 |
|
Федорчак О.Є. |
ІНТЕГРОВАНА СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ ТА АДАПТАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ В Е-КОМЕРЦІЇ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-11 |
|
Шелест О.Л., |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ І РОЗПОДІЛУ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-12 |
|
МЕНЕДЖМЕНТ |
||
Bublyk Lilia |
ASSESSMENT OF THE FINANCIAL PERFORMANCE OF LLC “FAVBET” IN THE CONTEXT OF THE GAMBLING MARKET DEVELOPMENT IN THE PERIOD 2020–2024 https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-13 |
|
Волошин М.І., |
КРЕДИТНІ ЛІМІТИ У МАСОВОМУ БЕЗЗАСТАВНОМУ КРЕДИТУВАННІ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-14 |
|
Гужва В.М. |
ЦИФРОВІ ДВІЙНИКИ ПРОЦЕСІВ В АКАДЕМІЧНИХ УСТАНОВАХ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-15 |
|
Ільницький В.В., |
ОПТИМІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МІЖНАРОДНИХ ТРАНСПОРТНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-16 |
|
Кісь М.Я., |
ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ЗОВНІШНЬОГО ІНВЕСТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО І ПОСТВОЄННОГО СТАНІВ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-17 |
|
Рудюк Я.А. |
ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-18 |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Захарченко Ю.В., |
СКЛАДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ HR-МАРКЕТИНГУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-19 |
|
Когут М.В., Содома Р.І., Романів В.Я. |
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ ЯК ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ КОРПОРАТИВНОГО ТИПУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-20 |
|
Ороховська Л.А., Чернишов О.Д. |
ЕКО-ТЕНДИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-21 |
|
Попов Ю.О. |
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ УКЛАДАННЯ ФОРВАРДНИХ КОНТРАКТІВ НА РИНКУ ЗЕРНА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-22 |
|
Самусь П.О., Швець А.Д., Сілічова Т.В. |
СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ МАРКЕТИНГУ В СТАРТАП-ПІДПРИЄМНИЦТВІ В УМОВАХ ПОШИРЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-2-23 |