Випуск № 3 (96) / 2024 | ||
ЕКОНОМІКА |
||
Нестерова С.В., |
ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ ДИСКОНТУВАННЯ ТА МОДЕЛЬ РОЗРАХУНКУ АМОРТИЗАЦІЇ ДИСКОНТУ ПРИ ОЦІНЦІ ДОВГОСТРОКОВИХ АКТИВІВ ТА ЗОБОВ’ЯЗАНЬ |
|
Череп А.В., Дашко І.М., Огренич Ю.О. |
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ |
|
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК |
||
Косова Т.Д., Несенюк Є.С., Рябець А.А. |
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ |
|
МЕНЕДЖМЕНТ |
||
Андрушкевич Н.В., |
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА |
|
Варіс І.О., Кравчук О.І., |
КУЛЬТУРА БЕЗПЕРЕРВНОГО НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ ЇЇ РОЗВИТКУ |
|
Кифяк В.І., Унгурян О.В. |
УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЄКТАМИ У КОНТЕКСТІ ЗМІН У СУЧАСНОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ |
|
Польова Н.М., |
АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: СУТНІСТЬ І СТРАТЕГІЇ |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Бут О.В. |
ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ КОМПАНІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЙ ВЕЛИКИХ ДАНИХ |
|
Летницький А.І. |
ВПЛИВ АДИТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА СТРУКТУРУ ЛОГІСТИКИ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ |
|
Сербін В.І. |
СТАН НАУКОВОЇ ДУМКИ ЩОДО СПЕЦИФІКИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ |
|
Чернишов О.Ю., |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ |
|
Kovtun Oksana |
APPROACHES TO THE FORMING A STRATEGY FOR MANAGING SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF ENTERPRISE |