Випуск № 2 (88) / 2022 | ||
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ |
||
Klymenchukova Nataliia, Ovіechkina Olena, Bulkot Ganna |
INSTITUTIONAL AND SECURITY ASPECTS OF THE DEVELOPMENT OF ENTREPRENEURSHIP IN THE CONTEXT OF DIGITALIZATION OF THE ECONOMY https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-1 |
|
Лабінська Г.М., Шевчук І.Б. |
СПЕЦИФІКА ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-2 |
|
Монастирський Г.Л., Волосюк М.В. |
ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ МІСЦЕВИМ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-3 |
|
Садловська І.П., Овсак О.П. |
АНАЛІЗ ВІДПОВІДНОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПОВІТРЯНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ ВИМОГАМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ДО КРАЇН – КАНДИДАТІВ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-4 |
|
Serhiienko Serhii, Kochetkov Oleksii |
THE STUDY OF THE SENSITIVITY OF RESOURCE POTENTIAL MANAGEMENT TO CHANGES IN UNCONTROLLED PRODUCTION PARAMETERS https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-5 |
|
Соколова О.М. |
СТРУКТУРНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗАЙНЯТОСТІ ЗА СЕКТОРАМИ ЕКОНОМІКИ: УКРАЇНА ТА КРАЇНИ ЄС https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-6 |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ |
||
Буняк Н.М. |
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ЯВИЩ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-7 |
|
Кочетков В.М., Панасюк І.В. |
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ (НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ PRICEWATERHOUSECOOPERS https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-8 |
|
Рачинський О.В. |
ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-9 |
|
Харченко Ю.А., Марченко В.О. |
НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-10 |
|
ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ |
||
Мискін Ю.І., Мартиненко В.В., Мискіна О.О. |
СУТНІСТЬ ФІСКАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-11 |
|
Несенюк Є.С., Журавель І.А., Яковенко В.П. |
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ І СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ: ІНТЕГРАЦІЙНИЙ АСПЕКТ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-12 |
|
Шепиленко В.Ю. |
ІНВЕСТИЦІЙНА СКЛАДОВА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-13 |
|
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ |
||
Замай О.О. |
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ: ІНФОРМАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-14 |
|
Косова Т.Д., Арсенюк Н.М., Буй П.С. |
АДАПТИВНИЙ ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЯМИ І КРЕДИТНИМ ПОРТФЕЛЕМ ПІДПРИЄМСТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-15 |
|
Слободяник Ю.Б., Крігер Ю.Ю. |
АУДИТ ЕФЕКТИВНОСТІ: ПОНЯТТЯ ТА ПРИНЦИПИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-16 |
|
Степаненко О.І., Дубовик М.Ф. |
АНАЛІЗ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ, ЇЇ ВПЛИВ НА ФІНАНСОВИЙ СТАН ТА ДІЛОВУ АКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-17 |
|
Ярошевська О.В., Зіборова Ю.Г., Маковецька А.С. |
ГРОШОВІ РОЗРАХУНКИ ЗА ТОВАРНИМИ ОПЕРАЦІЯМИ: ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ, ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ В БАНКАХ І НА ПІДПРИЄМСТВАХ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-18 |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Завалій Т.О. |
БЕЗОПЛАТНІ ІНСТРУМЕНТИ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТОЛОГІВ: GOOGLE ALERTS https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-19 |
|
Кушнір Т.М. |
МЕТОДОЛОГІЧНІ КОНСТРУКЦІЇ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ЕТИКИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-20 |
|
Orokhovska Lyudmila, Koshetar Uliana, Horiunova Kateryna |
MANAGEMENT POLICY IN TNK MARKETING STRATEGIES https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-21 |
|
Полоус О.В., Радченко Г.А., Цалко Б.В. |
МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ КОМП’ЮТЕРНИМИ ІГРАМИ В ПОСТПАНДЕМІЧНИЙ ПЕРІОД https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-2-22 |
|
Astakhov Kirill |
DETERMINATION OF THE AIRPORT COMPETITIVE ADVANTAGES BASED ON THE USE OF BENCHMARKING TOOLS |
|
Довбуш О.С. |
МЕТОДИКА ТА МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОКОНТЕНТУ В РЕКЛАМНОМУ ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ |
|
Ананьєва Ю.В. |
АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФІНАНСОВІ РИЗИКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ |