Випуск № 1 (98) / 2025 | ||
ЕКОНОМІКА |
||
Заваденко О.М. |
ЕВОЛЮЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-1 |
|
Михальченко О.А. |
ОБҐРУНТУВАННЯ ДЕФІНІЦІЇ І СКЛАДОВИХ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА АВІАЦІЙНО-КОСМІЧНОГО КОМПЛЕКСУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-2 |
|
Олешко Т.І., Лещинський О.Л., Шимко А.Г. |
АНАЛІЗ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-3 |
|
Полєтаєв Д.О. |
ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ ВЕЛИКИХ ДАНИХ В КОНТЕКСТІ ТОТАЛЬНОГО ЦИФРОВОГО ПЕРЕХОДУ КОРАБЕЛЕНЬ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-4 |
|
Рудь О.О. |
МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ ЧАСОВИХ РЯДІВ В ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЄКТАХ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-5 |
|
Федорова Н.Є., Кудрявцев І.Д. |
ПРОРИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА ПОСТІНДУСТРІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ В ЕПОХУ ІНДУСТРІЇ 4.0: ЇХ СУТНІСТЬ І ХАРАКТЕРИСТИКИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-6 |
|
Фімяр С.В., Присяжненко В.М. |
УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА АПК https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-7 |
|
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ |
||
Воробець Є.О. |
УПРАВЛІНСЬКА ЗВІТНІСТЬ МІЖНАРОДНИХ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ КОМПАНІЙ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-8 |
|
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК |
||
Задворний Ю.І. |
МІЖНАРОДНІ ПРАКТИКИ ЕКОНОМІЧНОЇ СТАБІЛІЗАЦІЇ ТА ЇХ ПОТЕНЦІАЛ ДЛЯ УКРАЇНИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-9 |
|
Касьянова Н.В., Кушнірова К.С. |
МОДЕЛЮВАННЯ КРЕДИТНОГО СКОРИНГУ МЕТОДАМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-10 |
|
МЕНЕДЖМЕНТ |
||
Андрушкевич Н.В., Яхура В.С., Горощак Н.Я. |
КОНТРОЛІНГ ЯК ФУНКЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-11 |
|
Борщ В.І., Данілко М.В. |
АНАЛІЗ СТИЛІВ ЛІДЕРСТВА В СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-12 |
|
Деренська Я.М., Великоіваненко К.І. |
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО КОНТРОЛЮ ВИКОНАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЄКТУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-13 |
|
Каламан О.Б., Мінєєв А.С. |
ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ ВЕКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-14 |
|
Караїм М.М., Батрин В.В. |
ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ «СЛАБКИХ СИГНАЛІВ» https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-15 |
|
Материнська О.А., |
ПОВЕРНЕННЯ ЛІДЕРСТВА: СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ «ІНФОКОМ» https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-16 |
|
Сагайдак П.Р. |
ПАРАДИГМА ГНУЧКОСТІ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ АГРАРНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-17 |
|
Штангрет А.М., Репа Я.В. |
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА: БАЗОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-18 |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Астахов К.В. |
КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ МІЖНАРОДНОГО АЕРОПОРТУ «БОРИСПІЛЬ» У ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-19 |
|
Фісуненко П.А., Подрєз В.С., Спиридоненков В.А. |
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЕВЕЛОПЕРСЬКОЇ КОМПАНІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-20 |
|
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ |
||
Клименко К.В. |
ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-21 |
|
Тельнова Г.В. |
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ФОРМУВАННЯ СУСПІЛЬНОЇ ЦІННОСТІ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-1-22 |