Випуск № 3 (83) / 2021 | ||
ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ |
||
Бачинська О.М. |
РОЛЬ ОСВІТИ У СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-1 |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ |
||
Проданова Л.В., Хорошун Ю.В. |
МЕТОДИКА СЕГМЕНТУВАННЯ РЕГІОНІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ЗА СТАНОМ АГРАРНОГО СЕКТОРУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-2 |
|
Смерічевський С.Ф., Гура С.М. |
ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ВАНТАЖНОГО АВІАЦІЙНОГО ТРАНСПОРТУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-3 |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ |
||
Дубницький В.І., М’ячин В.Г., Мирошниченко В.В. |
ПОБУДОВА НЕЧІТКОЇ ЕКСПЕРТНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СУТТЄВОЇ РИНКОВОЇ ПЕРЕВАГИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-4 |
|
Кривко А.Ф. |
ТРЕНДИ ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-5 |
|
Кривов’язюк І.В., Савка Б.Р. |
ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ ВНУТРІШНЬОГО СТАНУ ЕКСПОРТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ІННОВАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-6 |
|
Потетюєва М.В. |
ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ КАПІТАЛІЗАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-7 |
|
ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ |
||
Ватаманюк-Зелінська У.З., Петрович А.З. |
ПІДБІР КАДРІВ ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КАЗНАЧЕЙСТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-8 |
|
Лукашенко Л.В. |
ФІНАНСУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-9 |
|
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ |
||
Лоскоріх Г.Л. |
ХАРАКТЕРНІ РИСИ ДІЯЛЬНОСТІ ІТ-ПІДПРИЄМСТВ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-10 |
|
Пономаренко О.Г., |
ВПЛИВ ПОДАТКОВИХ РІЗНИЦЬ НА ПОКАЗНИКИ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ: ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТА ОБЛІК https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-11 |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Колбушкін Ю.П., Черпак О. |
УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ У СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ АВІАКОМПАНІЇ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-12 |
|
Пономаренко І.В. |
РЕАЛІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-13 |
|
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ |
||
Цеслів О.В. |
ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ COVID-19 НА ФУНКЦІОНУВАННЯ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2021-3-14 |
|
Кучук А.О. |
ОБЛІКОВЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЕВАКУАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ |