Випуск № 2 (95) / 2024 | ||
ЕКОНОМІКА |
||
Шапошніков Д.С., Белаковський Л.М., Вороной В.І., Березовський Р.Ю. |
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЛОГІСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
|
Височан О.О., Гаврилюк Н.С. |
ЛІЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА СТРАТЕГІЇ |
|
Довгий І.О., Русин-Гриник Р.Р., Федорчак О.Є. |
СУТНІСТЬ І ВИДИ ІТ У ПРОМИСЛОВОСТІ |
|
Коровіна Н.В., Кіндій А.П. |
ЛІСОВІ РЕСУРСИ ЯК ЧАСТИНА ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КРАЇНИ |
|
Крутилін С.І. |
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПЛАТФОРМНОЇ ЗАЙНЯТОСТІ |
|
Огорілко Ю.М. |
КЕЙНСІАНСЬКА КРИТИКА НЕЗАЛЕЖНОСТІ ЦЕНТРАЛЬНИХ БАНКІВ |
|
Постніков О.О. |
БАЛАНС МІЖ ПРОЗОРІСТЮ ТА БЕЗПЕКОЮ В УПРАВЛІННІ ДЕРЖАВНИМИ ЗАКУПІВЛЯМИ В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ |
|
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ |
||
Макарович В.К. |
КОМПЛЕМЕНТАРНІ АКТИВИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ОБЛІКУ |
|
МЕНЕДЖМЕНТ |
||
Aftenev Sergiu |
THE IMPACT OF GLOBALISATION ON STRATEGIC DECISION-MAKING IN PAINT MANUFACTURING COMPANIES |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Карандін О.В. |
ФАКТОРИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В РІЗНИХ ГАЛУЗЯХ ЕКОНОМІКИ |
|
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ |
||
Ільченко В.М., Мостовий О.О., Крапачова Д.С. |
ЯК ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЗМІНЮЄ ТОРГІВЛЮ: АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ ТА МАЙБУТНЄ |
|
Кобеля-Звір М.Я. |
НАВЧАЛЬНО-ГРАНТОВА ПРОГРАМА EIT JUMPSTARTER ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ДОСЛІДНИКІВ, НАУКОВЦІВ, СТАРТАПЕРІВ ТА ПІДПРИЄМЦІВ-ІННОВАТОРІВ В УКРАЇНІ |
|
Марченко О.Ю. |
ПРОБЛЕМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНІВ |