Випуск № 1 (90) / 2023 | ||
ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ |
||
Чернишов О.Д., |
ФЕНОМЕН НЕОТЕХНОЛОГІЧНОГО ВІДТВОРЕННЯ |
|
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ |
||
Ваганова Л.В. |
МІСЦЕ ВІЙНИ У ЦИКЛІЧНІЙ ДИНАМІЦІ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ: ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ ТА ЄС |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ |
||
Кавун-Мошковська О.О. |
PRIVATE LABELS У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ: СУТНІСТЬ, ВИДИ ТА РЕГІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ |
|
ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ |
||
Захаркіна Л.С., |
СКЛАДОВІ ФОРМУВАННЯ ПУБЛІЧНОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ ФІНАНСІВ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Окландер І.М. |
ДИНАМІЧНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ – ПРОГРЕСИВНА ТЕНДЕНЦІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ |
|
Шевченко А.В., Стельмашенко О.О., |
ЗМІНИ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ |
|
Косова Т.Д., Тренкін Є.С. |
ТІНІЗАЦІЯ ГРОШОВО-ФІНАНСОВИХ ВІДНОСИН НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ З ОГЛЯДУ НА ФОРМАЛЬНІ І НЕФОРМАЛЬНІ ІНСТИТУТИ |
|
Тельнова Г.В., Попов В.К. |
МОДЕЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОСТУ МЕТОДАМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ |
Завантажити |
РЕЦЕНЗУВАННЯ |
||
Смерічевський С.Ф. |
РЕЦЕНЗІЯ НА МОНОГРАФІЮ «МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПІДПРИЄМНИЦЬКІ РИЗИКИ» ЗА РЕД. ПРОФ. М.А. ОКЛАНДЕРА |
|
Смерічевський С.Ф. |
РЕЦЕНЗІЯ НА КОЛЕКТИВНУ МОНОГРАФІЮ «УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЕКОНОМІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ» ЗА ЗАГАЛЬНОЮ НАУКОВОЮ РЕДАКЦІЄЮ Д.Е.Н., ПРОФ. В.В. ПРОХОРОВОЇ |