Випуск № 1 (87) / 2022 | ||
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ |
||
Фомішина В.М., |
ОЦІНКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-1 |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ |
||
Нагара М.Б. |
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ЕКОСИСТЕМИ: СКЛАДОВІ ТА КОЛАБОРАТИВНІ ЗВ’ЯЗКИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-2 |
|
Скиба М.В. |
ІНВЕРСІЯ ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ АВІАЦІЙНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ ГЛОБАЛЬНОЇ ПАНДЕМІЇ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-3 |
|
Смерічевський С.Ф., Михальченко О.А. |
ВІЙСЬКОВА ЕКОНОМІКА АВІАЦІЙНО-КОСМІЧНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ ЯК ОБ’ЄКТ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-4 |
|
Терещенко О.В. |
РЕЖИМ ВАЛЮТНОГО КУРСУ ЯК ОБ’ЄКТ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ВІДКРИТОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-5 |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ |
||
Артюхіна М.В. |
УПРАВЛІННЯ КОНСАЛТИНГОВИМИ ПРОЄКТАМИ МЕТОДОМ KANBAN https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-6 |
|
Гуцуляк В.Р., Гуцуляк В.М. |
ОСНОВНІ РИЗИКИ ІНДУСТРІЇ 4.0 ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-7 |
|
ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ |
||
Версаль Н.І., Прилепа А.В. |
LTV ЯК МАКРОПРУДЕНЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ГАЛЬМУВАННЯ БУМІВ У КРЕДИТУВАННІ ДОМОГОМПОДАРСТВ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-8 |
|
Malyshko Vitalina, |
FINANCIAL POLICY OF THE HIGHER EDUCATION INDUSTRY: FOREIGN EXPERIENCE FOR UKRAINE https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-9 |
|
Чижова Т.В. |
ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ'ЄКТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ФІСКАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-10 |
|
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ |
||
Голуб Н.О. |
ЕМФІТЕВЗИС: ІСТОРІЯ ТА ПРОБЛЕМИ ОБЛІКУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-11 |
|
Замай О.О. |
МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ ПРО УПРАВЛІННЯ В СИСТЕМІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ПІДПРИЄМСТВ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-12 |
|
Степаненко О.І. |
ДЕФІНІЦІЯ КАТЕГОРІЇ «ПРИБУТОК»: НАУКОВИЙ АСПЕКТ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-13 |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Багорка М.О., |
ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-14 |
|
Данкеєва О.М. |
МОНІТОРИНГ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ФУНКЦІОНУВАННЯ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-15 |
|
Іванечко Н.Р., |
SEO ОПТИМІЗАЦІЯ: СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-16 |
|
Шевченко А.В., |
СТАНДАРТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-17 |
|
Кот Л.Л. |
КРАУДФАНДИНГ ТА ФАНДРЕЙЗИНГ ЯК МЕХАНІЗМИ ФІНАНСУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА У НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-18 |